سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشمند است که چون می آموزد، سرزنش مکند و چون به وی آموخته می شود سرمپیچد . [امام علی علیه السلام]

پرستاری حرفه ای

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: نگاهی به وبلاگ‌ها

فکرشما دارای خاصیت مغناطیسی است وشما درمورد هر چیز که فکر کنید، تابش‌های ذهنی شما با خاصیت جذب مغناطیسی، به دنبال جذب وخلق آن ذهنیت است، به شرط آنکه این ارتعاش وتابش در شما تداوم یابد.

به گزارش سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرزانه پیوندی در وبلاگ "به‌اندیش" به نشانی http://behandish.blogfa.com در ادامه نونشته است: برای پرورش اعتمادبه نفس، هرروز صبح وهر شب وحتی هروقت که درطول روز، فرصت یافتید، بدان فکر کنید. ازهمین امروز، به هیچ عنوان درباره‌ی عدم اعتماد به نفس خودتان فکر نکنید. به اینکه خودتان ودیگران، درباره ی میزان اعتماد به نفس خود چه قضاوتی داشته‌اید وداشته‌اند فکر نکنید.

در این نوشته آمده است:‌ اولین نماد درونی اعتماد به نفس، رضایت خاطراست. کسانی که اعتماد به نفس عالی دارند، دردرون خود با احساس توانایی‌ها و تا حدی به فعلیت درآمدن این توانایی‌ها، احساس خوب ورضایت خاطری عمیق دارند. نماد بیرونی وتظاهر خارجی این رضایت خاطر، تبسمی است که شما برلب دارید. تبسم کنید وخندیدن را تمرین کنید. خصوصا هنگام وقوع مشکل، لبخند بزنید. همین الان تبسم کنید.

در ادامه آمده است: همیشه به یاد داشته باشید اعتماد به نفس،از کودکی وجودندارد. شمادر بدو تولد، بسیارضعیف، بی اراده ومتکی به دیگران هستید وپس از سال‌ها ومرور زمان، کم کم استقلال پیدا می‌کنید تا روی پای خود بایستید و اعتماد به نفس هم چیزی نیست جزبه خود وتوانمندی ذهنی وجسمی خداداد خود متکی بودن. بنابراین هرروز صبح، وقتی از خواب بیدار می‌شوید و هر شب وقتی که می‌خواهید بخوابید وهروقت که زبان خود را رها دیدید، باعبارت‌های تاکیدی موثر بر اعتمادبه نفس، شایستگی خودرا تاکید کنید... .

انتهای پیام

کد خبر: 8507-09652



    ::: جمعه 85/8/19::: ساعت 4:14 عصر

    خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
    سرویس: نگاهی به وبلاگ‌ها

    احوال روحی ما آدمیان همانند اوضاع جسمی ما متغیر است. همانطور که گاهی سرما می خوریم یا معده مان درد می کند یا گرسنه می شویم روح ما هم گاهی اوقات کسالت پیدا می کند.

    به گزارش سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در وبلاگ "پنجره‌ای رو به جامعه" به نشانی http://charvadeh.persianblog.com در ادامه می‌خوانید: گاهی بی حوصله می شویم. گاهی بی‌آنکه دلیل خاصی داشته باشد احساس افسردگی می‌کنیم. در کنار دیگرانی که دوستشان داریم و دوستمان دارند احساس تنهایی می‌کنیم. گاهی اوقات گویی با خودمان قهر کرده‌ایم و سر آشتی کردن نداریم. در چنین مواقعی تعداد زیادی از ما می ترسیم و به تب و تاب می افتیم که فوراً از شر این حال نامناسب نجات پیدا کنیم.

    این بلاگر نوشته است:‌ در این دوره‌ها، هرچقدر بیشتر دست و پا بزنیم ناراحتی‌مان تشدید می‌شود. باید واکنش‌هایمان را در برابر این شرایط آنالیز و کنترل کنیم و خاطر جمع باشیم که به زودی به همان دلیلی که نمی‌دانیم چرا این حالات به‌ ما دست داد، حالمان رو به بهبودی خواهد نهاد. مهم این است که حال مان را به اطرافیان نامطمئن نگوییم. چرا که در قضاوت آنها نسبت به ما و گاهی اوقات در تثبیت حال نامساعدمان تاثیر خواهد گذاشت. حال بد ما بخشی از وجود ماست. ما باید با تمام وجود، تمام وجودمان را دوست داشته باشیم.

    انتهای پیام

    کد خبر: 8507-04368



    ::: جمعه 85/8/19::: ساعت 4:14 عصر

    فقدان برنامه جامع آموزشی برای کارکنان و نبود ساز و کارهای انگیزشی مناسب جهت ارتقای سطح علمی و مهارت های آنان برای هر مدیری در سازمان آگاهی از مسأله انگیزش (Motivation) کارکنان که در واقع پی جویی علت و سبب حرکت در رفتارهای اعضا و افراد سازمان است......



    ::: جمعه 85/8/19::: ساعت 1:42 عصر

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 6


    بازدید دیروز: 9


    کل بازدید :71165
     
     >>اوقات شرعی <<
     
    >> درباره خودم<<
     
     
     
    >>اشتراک در خبرنامه<<
     
     
    >>طراح قالب<<