سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ شما نزد خداوند، خوش خوترین های شما هستند ؛ آنان که فروتنی می کنند و با دیگران الفت می گیرند و دیگران با آنان، الفت می گیرند [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

پرستاری حرفه ای

پنج شنبه 25 آبان ماه 1385   00:22

دادستان کل کشور اعلام کرد: هرگونه اتلاف ، زیان و خسارت و سهل انگاری در کار پزشکان و پرستاران ، موجب ضمان شرعی و مسوولیت قضایی خواهد بود.
قربانعلی دری نجف آبادی در همایش حقوق قانون و مسوولیت های پرستاری با اعلام این مطلب خواستار توجه بیشتر در پاسداشت حقوق بیماران شد.
به گزارش فارس ، دری نجف آبادی ، تقید به اخلاق حرفه ای ، صداقت و امانت و حفظ کرامت انسان ها و کسب بهینه مهارت و برقراری حسن ارتباط با نیازمندان به خدمات این حرفه مقدس را از ضروریات مسلم فراروی پزشکان ، پیراپزشکان و پرستاران دانست و گفت : تلاشگران و خدمتگزاران مردم در این عرصه باید با وظیفه شناسی و دلسوزی و تخصص در امور خود ، مایه دلگرمی و آرامش مراجعان و بیماران باشند تا مضاف بر درد و رنج ناشی از بیماری و نقصان ، رنج دیگری متحمل نشوند. دادستان کل کشور ، تشخیص درست و کارشناسانه را مقدم بر درمان دانست و گفت : باید با اتخاذ تدابیر مناسب و استراتژی کلان و راهبردی ، خدمات پزشکی و پیراپزشکی را در حد استانداردهای قابل قبول دنیا برسانیم.




::: شنبه 85/8/27::: ساعت 10:32 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 14


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :71199
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<