سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقصود فرمانبرداری از خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام می فرماید]

پرستاری حرفه ای

رئیس انجمن صنفی دفاتر مشاوره شغلی وکاریابی سراسر کشور
تا پایان سال جاری حدود 500 نفردیگر به کشوراسترالیا اعزام می شوند
طی7سال گذشته 25 هزار نفر نیروی کار به کشورهای مختلف اعزام شده اند

خبرگزاری موج - رئیس انجمن صنفی دفاترمشاوره شغلی وکاریابی بین المللی سراسر کشور گفت: تا پایان سال جاری حدود 500 نفر دیگر به کشور استرالیا اعزام می شوند.

بابک هاشمی پوردرگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ضمن اعلام مطلب فوق افزود : از ابتدای بازگشایی مراکز کاریابی در کشور حدود 25 هزار نفرنیروی کار به کشورهای مختلف اعزام شده اند.
وی در ادامه یاد آورشد : جهت افزایش مدت تمدید اعزام نیروی کار به کشور استرالیا یک هیئت ایرانی به این کشوراسترالیا اعزام خواهند شد تا اعزام نیروی کار را به مدت 4 سال دیگر تمدید کنند.
هاشمی پوردستمزد نیروی کار ایرانی مستقر در استرالیا را ماهیانه 1600 تا 4000 دلار اعلام کرد و گفت: رشته های پرستاری ماهیانه 4000 دلار دستمزد دریافت می کنند.
وی در ادامه با بیان این مطلب که از ابتدای سال جاری حدود 10 نفر به کشور ونزوئلا اعزام شده اند تصریح کرد : تا پایان سال تعدادی دیگر به کشور ونزوئلا اعزام خواهند شد.
رئیس انجمن صنفی دفاتر مشاوره شغلی وکاریابی بین المللی سراسر کشور از اعزام 500 تا 2000 نیروی کار ایرانی به شهر های شمالی عراق خبر داد وافزود: جهت ساخت بیمارستان در شهرهای شمالی عراق تعدادی کارگر ومهندس به شهرهای شمالی عراق اعزام می شوند.
هاشمی پور در ادامه دستمزد نیروی کارگر در شهرهای شمالی عراق را ماهیانه 300 الی 600 دلار اعلام کرد و گفت : مهندسین برق ایرانی اعزام شده به شهرهای شمالی عراق ماهیانه 1600 الی 2000 دلار دستمزد دریافت خواهند کرد.

یپرستاری و حرفه ای گری/




::: جمعه 85/8/19::: ساعت 4:11 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 21


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :71206
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<