سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر نیکوترین این امّت از کیفر خدا ایمن مباش که خداى سبحان فرموده است : « از کیفر خدا ایمن نیستند ، مگر زیانکاران » و بر بدترین این امت از رحمت خدا نومید مگرد . که خداى سبحان فرموده است : « همانا از رحمت خدا نومید نباشند جز کافران » . [نهج البلاغه]

پرستاری حرفه ای

مدیر اجرائی نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی پرستاری ایران:
هیچ نهاد یا شخصیتی نمی‌تواند صحنه انتخابات نظام پرستاری را به مخاطره بیندازد

خبرگزاری دانشجویان ایران - اهواز
سرویس: بهداشت و درمان

« سازمان نظام پرستاری موروثی نبوده و هیچ نهاد یا شخصیتی نمی‌تواند در جهت دستیابی به مطامع حزبی و شخصی خود صحنه انتخابات را به صحنه درگیریهای شخصی خود مبدل ساخته و انتخابات آزاد نظام پرستاری را به مخاطره بیندازد. »

احمد عامری، مدیر اجرائی نخستین جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران و نماینده انجمن پرستاری ایران در استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - اظهار داشت:« اکنون که صحنه پرستاری کشور می‌رود تا شاهد بزرگترین همایش صنفی پرستاران باشد و پرستاران کشور در تاریخ 5 آبان ماه سال جاری به پای صندوقهای رای گیری رفته تا نمایندگان اصلح خود را به منظور تصدی فعالیتهای هیئت مدیره نظام پرستاری کشور انتخاب کند، شاهد هستیم که کلیه مجامع پرستاری به یاری هم در این شورا انتخاباتی شریک شده و در جهت پربارسازی آن فعالیت می‌کنند.»

وی افزود:« چهار سال پیش در چنین روزهای یکی از مهمترین مطالبات پرستاری که همانا تشکیل سازمان نظام پرستاری است محقق شد و اکنون شاهد برگزاری دومین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری کشور هستیم.»

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی پرستار و پرستاری یادآور شد:« وظیفه همه پرسنل پرستاری این است که با عضویت در سازمان نظام پرستاری در این امر مهم که همانا تلاش برای جامعه پرستاری است سهیم باشند. »

عامری تصریح کرد:« همه ما می‌دانیم که حقانیت پرستاری و جایگاه پرستار در مراکز بهداشتی درمانی به درستی شناخته نشده و ماهیت و ارزش پرستاری نیز به درستی در جامعه ما درک نشده است. »

وی خاطرنشان کرد:« انتخابات آبان ماه امسال امتحان دیگری است تا جامعه پرستاری بتواند در جهت تلاش در احقاق حقوق خود، نیروهای خدوم و متعهدش را به هیئت مدیره‌های نظام پرستاری وارد کند و از این طریق بر حل مشکلات پرستاری و پیاده سازی استانداردهای بین المللی تلاش خود را نشان دهد.»

مدیر اجرایی نخستین جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران گفت:« اعضای جدید هیئت مدیره‌های نظام پرستاری می‌بایست پیگیر مشکلات جامعه پرستاری، استانداردسازی خدمات پرستاری، ایجاد ارتباط ارگانیک با انجمنها و تشکلات پرستاری در جهت رسیدن به انقلاب عظیم علمی وفر هنگی، ارتقای شغلی پرستاران و ... باشند.»

به گزارش خبرنگار ایسنای خوزستان دومین دوره انتخابات نظام پرستاری در روز جمعه پنجم آبانماه جاری در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و در شهرستانها در محل شبکه‌های بهداشت ودرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 8507-01038

پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری/ http://ino.blogfa.com/ /




::: جمعه 85/8/19::: ساعت 4:11 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 22


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :71207
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<