سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بدخو شود، همنشین و رفیقش دشمنش گردند. [امام علی علیه السلام]

پرستاری حرفه ای

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: نگاهی به وبلاگ‌ها

احوال روحی ما آدمیان همانند اوضاع جسمی ما متغیر است. همانطور که گاهی سرما می خوریم یا معده مان درد می کند یا گرسنه می شویم روح ما هم گاهی اوقات کسالت پیدا می کند.

به گزارش سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در وبلاگ "پنجره‌ای رو به جامعه" به نشانی http://charvadeh.persianblog.com در ادامه می‌خوانید: گاهی بی حوصله می شویم. گاهی بی‌آنکه دلیل خاصی داشته باشد احساس افسردگی می‌کنیم. در کنار دیگرانی که دوستشان داریم و دوستمان دارند احساس تنهایی می‌کنیم. گاهی اوقات گویی با خودمان قهر کرده‌ایم و سر آشتی کردن نداریم. در چنین مواقعی تعداد زیادی از ما می ترسیم و به تب و تاب می افتیم که فوراً از شر این حال نامناسب نجات پیدا کنیم.

این بلاگر نوشته است:‌ در این دوره‌ها، هرچقدر بیشتر دست و پا بزنیم ناراحتی‌مان تشدید می‌شود. باید واکنش‌هایمان را در برابر این شرایط آنالیز و کنترل کنیم و خاطر جمع باشیم که به زودی به همان دلیلی که نمی‌دانیم چرا این حالات به‌ ما دست داد، حالمان رو به بهبودی خواهد نهاد. مهم این است که حال مان را به اطرافیان نامطمئن نگوییم. چرا که در قضاوت آنها نسبت به ما و گاهی اوقات در تثبیت حال نامساعدمان تاثیر خواهد گذاشت. حال بد ما بخشی از وجود ماست. ما باید با تمام وجود، تمام وجودمان را دوست داشته باشیم.

انتهای پیام

کد خبر: 8507-04368



::: جمعه 85/8/19::: ساعت 4:14 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :71238
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<