سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

پرستاری حرفه ای

رییس هیات نظارت بر انتخابات نظام پرستاری خبرداد:
آمار نهایی رأی‌آورندگان اول هفته آینده اعلام می‌شود
در اعلام و بررسی نتایج اولیه تاخیری وجود نداشته است

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: بهداشت و درمان - عمومی

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پرستاری با تاکید بر این که در اعلام آمار اولیه رأی آورندگان از سوی مراکز اجرایی شهرستان‌ها تاخیری وجود نداشته است، اظهار کرد: آمار نهایی رأی آورندگان پس از بررسی شکایات در ابتدای هفته آینده اعلام خواهد شد.

توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار «بهداشت و درمان» خبرگزاری دانشجویان ایران، با اشاره به این که هیات نظارت بر انتخابات نظام پرستاری یک هفته فرصت بررسی شکایات دارند تا آمار رأی آورندگان انتخابات به اعلام نهایی برسد، گفت: در حال حاضر آمار رای آورندگان از سوی همه مراکز اجرایی شهرستان‌های سراسر کشور اعلام شده است. از این‌رو کسانی که نسبت به رأی‌گیری و یا هر موضوع دیگری از بحث انتخابات اعتراض داشته باشند می‌توانند اعتراضات خود را به مراکز خود در هیات نظارت مرکزی اعلام کنند.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پرستاری فرصت اعلام اعتراضات را دو روز و فرصت بررسی شکایات را پنج روز خواند و بیان کرد: در اول هفته آینده نظر دوم هیات نظارت بر انتخابات یعنی نتایج نهایی انتخابات پس از بررسی شکایات اعلام می‌شود.

وی با تاکید بر این که اعلام نتایج و بررسی شکایات طبق جدول زمان‌بندی پیش می‌روند، تصریح کرد: طبق مصوبه هیات نظارت و اجرایی دومین دور انتخابات نظام پرستاری باید بررسی‌های اولیه انجام و نتایج اولیه در مراکز شهرستان‌ها اعلام می‌شد تا بعد از آن آمار اولیه در اطلاع عموم قرار می‌گرفت. از این‌رو در این خصوص تاخیر زمانی وجود نداشته و آمار نهایی رأی آورندگان نیز پس از بررسی شکایات در ابتدای هفته آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 8508-07918

پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری/ http://ino.blogfa.com/ /




::: جمعه 85/8/19::: ساعت 4:7 عصر

رییس کمیته بررسی کننده مطالبات پرستاران در مجلس‌‏:
نسبت به مصوبه دولت مبنی بر افزایش حقوق پرستاران بدون توجه به اعتبار آن در شگفتم

تهران- خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته بررسی کننده مطالبات پرستاران در مجلس‌‏هفتم، نسبت به مصوبه اخیر دولت مبنی بر افزایش حقوق پرستاران بدون توجه به اینکه این اعتبار وجود دارد یا خیر، ابراز شگفتی کرد.

فخرالدین حیدری در گفت‌‏وگو با خبرنگار پارلمانی"ایلنا" گفت: به هر حال مسایلی که در دولت و بین هیات وزیران مصوب می‌‏شود، قطعا مورد بحث و بررسی‌‏های کارشناسانه قرار گرفته است.
وی افزود: به هر حال وقتی دولت خودش موضوعی را پیشنهاد می‌‏دهد و آن را تصویب می‌‏کند، قطعا اعتبار آن را لحاظ کرده است که رای به تصویب داده است و کسی که کمی به مسایل دولت آشنا باشد این را قبول نمی‌‏کند که مصوبه‌‏ای بدون تامین و لحاظ اعتبار آن در هیات وزیران مصوب شود و پس از آن در مورد اعتبارش فکر شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس‌‏هفتم ادامه داد: وزیر بهداشت باید توضیح دهد که بالاخره این طرح افزایش دستمزد پرستاران چطور به دولت رفت، چطور مصوب شد و الان چطور اعتبارات آن تامین خواهد شد و چرا در ابتدا فکر اعتبار آن نبوده و حالا پس از تصویب به فکر افتاده‌‏اند.
وی افزود: ما فکر می‌‏کردیم با تصویب بحث افزایش حقوق پرستاران قضیه تمام شده و به قولی پرونده بسته شده است ولی الان که وزیر بهداشت طی مصاحبه ای از نبود اعتبار این مصوبه صحبت به میان آورده، برای ما هم جای تعجب است.
حیدری گفت: انشاءالله طی روزهای آتی رایزنی با وزارت بهداشت را انجام می دهیم تا مشخص شود وضعیت چگونه است و چگونه پاسخ جامعه پرستاران را خواهند داد و در صورت عدم پاسخ منطقی وزیر بهداشت را جهت پاسخگویی به کمیسیون بهداشت درمان خواهیم خواست.
نماینده سقز و بانه در مجلس‌‏هفتم ادامه داد: قطعا چنین مسایلی در رکود کاری و فشار روحی پرستاران موثر خواهد بود و موجب افسردگی مضاعف در آنها خواهد شد.
پایان پیام

کد خبر: 361196

پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری/ http://ino.blogfa.com/ /




::: جمعه 85/8/19::: ساعت 4:7 عصر

<      1   2      
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :71258
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<